Plakanāks vēders jau līdz pusdienlaikam.

Tu gatavojies doties uz pludmali vai arī izskatīties labi satriecošā kleitā? Vienalga lai kāds būtu iemesls, ikkatra no mums vienmēr un visur grib izskatīties satriecoši, tieši tādēļ šeit tu atradīsi sešus produktus, kas tavam vēderam liks izskatīties plakanākam un neizraisīs vēdera uzpūšanos.

1. Greipfrūts.

Zinātnieki ir pierādījuši, ka šajos augļos esošie flavonoīdi dedzina taukus un paātrina vielmaiņu. Tāpat kā citus augļus, arī greipfrūtu centies ēst lēnām, lai izvairītos no pastiprinātas gaisa norīšanas, kas veicina vēdera uzpūšanos.

Man greipfrūti negaršo, jo viņi ir pārāk skābi priekš manis, bet par to es nebēdāju, jo ir taču vēl daudz augļu, kas ir garšīgi. Greipfrūtus dažkārt iesaka ēst arī pirms paredzētas maltītes, jo tas nedaudz samazina apetīti un tieši šo metodi izmanto dziedātāja Kailija Minoga.

2. Biezpiens (bez sāls).

Ēd to pusdienās kopā ar pilngraudu maizi. Biezpiens ir viegli sagremojams, turklāt šķiedrvielām bagāta maize normalizēs gremošanu.

Biezpiens man garšo, neteiktu, ka varētu to ēst visu dienu, bet pa retam kāpēc ne. Biezpiens arī uzlabo atmiņu, tā kā tas ir vēl viens iemels, kādēļ ēst biezpienu.

3. Sparģeļi.

Šie zaļie dārzeņi ir bagāti ar kalciju un magniju, kas palīdz efektīvi sagremot apēsto. Tas ir arī dabisks diurētiskais līdzeklis, jo veicina šķidruma izvadīšanu no organisma.

Sparģeļus neesmu ēdusi, bet esmu dzirdējusi, ka tie ir ļoti veselīgi, jo ne velti tajos sastopams gan magnijs, gan kalcijs. Sparģeļus iespējams pagatavot dažādi gan salātu veidā, gan zupas veidā.

4. Ķiploks.

Sāls veicina ķermeņa tūsku, tāpēc tā vietā labāk lieto sasmalcinātu ķiploku. Tas palīdzēs aknām filtrēt toksīnus, un līdz ar to ķermenis taukus pārstrādās pareizi.

Arī ķiplokiem nav ne vainas, bet tas ir atkarīgs no tā, kādās devās. Es nekad nevaru ķiploku ieēst svaigā veidā, jo tas man liekas ir par stipru, bet ja ķiploks ir kā garšviela, tad jā, tam nav ne vainas. Piemēram, man ļoti garšo cepti kabači, kas sautēti cepeškrāsnī kopā ar ķiplokiem.

5. Ūdens ar svaigajiem gurķiem.

Izklausās neticami, bet arī vēdera uzpūšanos var izraisīt nepietiekama šķidruma uzņemšana. Tas notiek tāpēc, ka zarnās uzkrājas gaiss un bloķē gremošanas traktu. Lai no tā izvairītos, dzer dabisku diurētisko līdzekli – ūdeni ar svaigu gurķu šķēlēm.

Šo dzērienu šovasar iemēģināju un tas ir vienkārši lielisks! Dienā varu izdzert pat vairāk nekā divus litrus šī dzēriena un pašsajūta ir lieliska. Noteikti ieteiktu visiem izmēģināt šo dzērienu, it īpaši tiem, kuriem negaršo pliks ūdens un tas liekas bezgaršīgs, bet ja pieliek klāt nedaudz gurķu šķēles, tad rodas patīkama garša.

6. Treknas zivis.

Tādas zivis kā lasis, āte un tuncis ir bagātas ar omega – 3 taukskābēm – tās paātrina gremošanas procesu, un ēdiens no organisma tiek izvadīts ātrāk.

Esmu liela zivju fane – man ļoti garšo lasis un nēģi. Tos varu ēst gandrīz vienmēr un visur un visos veidos, kādos tie ir pagatavoti. Man ļoti garšo lašmaizītes un arī nēģmaizītes.

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s