Pārtika, kas mazina stresu.

Pedējā žurnālā Shape izlasīju rakstiņu par pārtikas produktiem, kas samazina stresu. Man šķiet, ka stress mūsdienas ir ļoti izplatīts un no tā visai grūti ir izvairīties. Stresu mums parasti izraisa kādi nepieredzēti notikumi un situācijas. Šis stress iespējams pat var atstāt sekas uz katru no mums, tādēļ šodien es tev gribu sniegt mazu ieskatiņu piecos pārtikas produktos, kas samazina stresa līmeni

1. Ogas.

Satur C vitamīnu, kas palīdz organismam tikt galā ar stresu. Turklāt tajās ir daudz šķiedrvielu, kas palīdz regulēt cukura līmeni asinīs. Un vispār, kuram gan negaršo ogas un it īpaši vasarā!

2. Zaļie dārzeņi.

Tumši zaļie dārzeņi stresa situācijās palīdz papildināt organismu ar vitamīniem. Ja vien iespējams, tos vajadzētu lietot katrā ēdienreizē! Un turklāt ir tik liels zaļo dārzeņu klāsts – sākot ar gurķiem un beidzot ar selerijām.

3. Tītara gaļa.

Satur aminoskābi, ko sauc par L-triptofānu. Tā izstrādā serotonīnu (labsajūtas hormonu). Tītara gaļas lietošanai uzturā ir nomierinošs efekts, un tā pat var veicināt labāku miegu. Un pietam tītaru var pagatavot dažnedažādos veidos!

4. Avokado.

Tas remdē izsalkumu un satur visus labos taukus un kāliju. Tu pati vari izvēlēties kā to ēst un izvēlēties tam dažādas variācijas. Un tām tiešām nav robežu.

5. Rieksti.

Palīdz uzlabot novājināto imūnsistēmu, turklāt satur arī B grupas vitamīnus, kas palīdz samazināt stresa līmeni. Ieteicams apēst vismaz vienu sauju riekstu dienā.

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s