Ziedkāposti – lieliska izvēle diētai.

Pēdējā laikā ļoti bieži sekoju līdzi tam, ko ēdu. Tādēļ arī man patīk palasīt dažādas grāmatas un pameklēt internetā kādi augļi un dārzeņi ir visveselīgākie tieši manam organismam. Man šķiet, ka ir ļoti svarīgi uzturā lietot gan augļus, gan dārzeņus, jo katrā auglī un dārzenī ir ļoti daudz vitamīnu un minerālvielu, kas palīdz organismam augt, attīstīties un saņemt visas nepieciešamās uzturvielas. Šodien es tavu uzmanību gribu vērst uz vienu no maniem mīļākajiem dārzeņiem – ziedkāpostiem jeb puķkāpostiem.

Ziedkāposts ir viens no populārākajiem diētiskajiem produktiem, jo 100 grami šī dārzeņa satur aptuveni 25 kalorijas, kas ir ļoti maz. Ziedkāposti satur vērtīgas aminoskābes, kā arī dažādus olbaltuma savienojumus, kas izceļas ar to, ka tie tiek ļoti viegli pārstrādāti mūsu organismā. Tāpat arī ziedkāposti ir bagāti ar daudz vitamīniem, piemēram – A, B1, B6. Arī kālijs, kalcijs, magnijs un fosfors ir neiztrūkstošas minerālvielas ziedkāpostu sastāvā. Ziedkāposti ir pagatavojami ļoti dažādos veidos. Tos var gan ēst svaigus – salātu veidā, gan vārīt, gan cept, gan sautēt. Tu pati vari izvēlēties viedu, kā pagatavot šo ne tikai garšīgo, bet arī veselīgo dārzeni. Tikai atceries, ka gatavojot ziedkāpostus centies neizmantot par daudz taukvielu, jo puķkāposti to ļoti labi uzsūc. Un turklāt, ziedkāposts ir diētisks dārzenis!

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s