Auzu pārslas ar augļiem.

Ja esi lasījusi par pareizu un veselīgu uzturu, tad pavisam noteikti nepamanītas nepalika auzu pārslas. Auzu pārslas ir ļoti veselīgas, bet tajā pašā laikā arī diētiskas un tieši tādēļ auzu pārslas iesaka lietot diētu laikā. Bet tomēr, ja neesi striktu diētu piekritēja, tad es iepazīstināšu tevi ar auzu pārslām, kuras lieliski garšos kopā ar dažādiem augļiem.

http://cf.ltkcdn.net/diet/images/std/155732-425x283-oatmeal-with-fruit.jpg

Auzu pārslas ir vērtīgas ar magniju, cinku, dzelzi un kāliju, kā arī kalciju un augstas kvalitātes proteīniem. Auzu pārslās ir augsts šķiedrvielu saturs, kas ļoti labvēlīgi ietekmē gremošanas procesus. Ja esi aktīva dzīvesveida piekritēja, tad auzu pārslas nāks tev tikai un vienīgi par labu. Arī man garšo auzu pārslas, bet visvairāk gan auzu pārslu putra. Kad parasti to nobaudu no rīta, tad man rodas liels enerģijas pieplūdums visai dienai. Visbiežāk auzu pārslu putru ēdu ar medu vai ievārījumu, bet, protams, tu vari pievienot arī svaigus augļus. Kopā ar auzu pārslu putru lieliski saderēs gan zemenes, gan mellenes, gan avenes un pat kivi. Un kaut arī auzu pārslas ir veselīgas un vitamīniem un minerālvielām bagātas, neaizraujies ar tām, jo tomēr tās ir ļoti sātīgas. Pilnīgi pietiks, ja no rīta brokastīs apēdīsi nelielu bļodiņu auzu pārslu putras kopā ar augļiem!

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s