Suši diēta.

Vai es kādreiz dzirdējusi par suši diētu? Es arī iepriekš par to nebiju dzirdēju, bet tā kā visam pienāk pirmā reize, tad pirms dažām dienām par tādu uzzināju. Tā kā neesmu nekāda lielā diētu ievērotāja, man īstenībā bija ļoti interesanti uzzināt, kas gan tā suši diēta īstenībā ir. Varbūt tev šķitīs, ka šajā diētā ēd tikai suši? To mēs noskaidrosim, tieši tādēļ es tevi tūlīt pat iepazīstināšu ar to!

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4on8w8RB31rq3d4po1_500.jpg

Būtībā suši diētā jau ir jāēd suši. Bet tā kā suši ir diezgan viegls ēdiens, un ja ievēro suši diētu, tad dienā ir jāapēd kādas četras – piecas suši porcijas. Vēl jāpiebilst tas, ka suši diēta ir arī ļoti sālīta – tas nozīmē, ka dienā tev vajadzēs vismaz 15 latus, lai paēstu. Bet tā kā ir iespēja suši taisīt arī mājās, iegādājoties visu nepieciešamo, tad tu to vari darīt arī mājās, un, iespējams, ka tas tev izmaksās nedaudz lētāk. Vēl viena svarīga nianse ievērojot suši diētu ir pareiza suši izvēlēšanās. Ja tu izvēlēsies treknos suši, piemēram, ar dažādiem sieriem, tad tā nu gan vairs nebūs nekāda suši diēta. Ja tomēr es apņēmusies ievērot šo diētu, tad es tev ieteiktu izvēlēties mazkalorijām bagātos dārzeņus – piemēram gurķus, avokado. Tāpat tavai figūrai nekaitēs arī dažādas zivis – piemēram, lasis un zutis.

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s