Uzturvielām bagātās mandeles.

Par vienu no manas dienas neiztrūkstošiem našķiem ir kļuvušas mandeles. Kaut arī to nevarētu nosaukt par neiztrūkstošu dienas sastāvdaļu, jo man dažnedažādi rieksti ir garšojuši vienmēr. Vienmēr esmu sev uzdevusi jautājumu – kāpēc tieši rieksti? Līdz beidzot sapratu, ka tie ir ne tikai garšīgi un veselīgi, bet arī uzturvielām bagāti, kā arī lieliska alternatīva dažādiem saldumiem. Tieši dēļ iepriekš minētajiem iemesliem centies izvēlēties mandeles un citus riekstus, jo tev un tavam organismam tie patiešām būs nepieciešami!

Par mandeļu dzimteni tiek uzskatīti Tālie Austrumiem, kur šie veselīgie rieksti aug mandeļkokos. Interesanti ir tas, ka mandeles ir uzturvielām visbagātākie rieksti, kas nodrošinās tavu organismu ar daudzveidīgiem vitamīniem un minerālvielām. Tāpat ir jāmin arī tas, ka mandeles ir bagātas gan ar fosforu, gan magniju, gan kāliju un pat olbaltumvielām. Tāpēc uztura speciālisti iesaka dienā apēst vismaz vienu sauju riekstu un tās var būt ne tikai mandeles, bet arī Brazīlijas rieksti vai valrieksti. Mandeles vari izmantot arī pagatavojot kādu ēdienu. Tomēr visvairāk mandeles tiek izmantotas desertos – piemēram viens spilgts piemērs ir Marcipāna kūka, bet tu vari arī eksperimentēt, piemēram, uztaisot vistas salātus un mandelēm un vīnogām.

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s