Rozīnes – spēcīga enerģijas deva.

Sevi varu pieskaitīt pie tiem cilvēkiem, kam rozīnes garšo. Zinu daudz cilvēku, kuriem tās negaršo, bet, manuprāt, ja tu ēd un tev garšo vīnogas, tad arī rozīnes tev būtu jāizmēģina, tādēļ, ka rozīnes ir kaltētas vīnogas. Ir divas vīnogu šķirnes, kā arī divas rozīņu šķirnes – tumšā un gaišā. Tumšās rozīnes parasti tiek lietotas svaigā veidā, kā arī dažādos dzērienos, bet gaišās – kēksos un konditorejas izstrādājumos. Bet šodien es tevi gribu iepazīstināt ar rozīnēm, kuras ir ne tikai veselīgas, bet arī garšīgas un vitamīniem bagātas!

Dietologi un uztura speciālisti iesaka dienā apēst vismaz sauju žāvētu augļu un, protams, ka šis auglis var būt arī rozīnes. Rozīnes satur vismaz 150 bioloģiski aktīvu vielu. Piemēram, kāliju, kas labvēlīgi ietekmē sirdsdarbību un asinsvadu stāvokli. Tumšās rozīnes ieteicams uzturā lietot vājiem un novājējušiem cilvēkiem kā nostiprinošu līdzekli. Rozīnes palīdz ārstēt mazasinību un uzlabot nieru darbību. Ja neesi liela rozīņu piekritēja, tad no sākuma centies rozīnes izmantot pagatavojot savus mīļākos ēdienu. Piemēram, no rīta brokastīs ēdot jogurtu, rozīnes pieber pie tā klāt un tu iegūsi pavisam interesantu garšu, kas būs ne tikai garšīgi, bet arī veselīgi!

 

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s