Diētiskais cukīni.

Vasarā un it īpaši karstā laikā nekārojas neko smagu un kalorijām bagātu. Tieši otrādi – ir jāuzņem vismaz 2 litri šķidruma un jācenšas ēst daudz augļu un dārzeņu. Esmu tevi iepazīstinājusi ar daudziem veselīgiem augļiem un dārzeņiem, bet tā kā klāt ir vasaras sezona, tad esmu izlēmusi, ka turpmāk tev vairāk pastāstīšu par vasaras sezonai raksturīgajiem augļiem un dārzeņiem. Un šodien kārta būs cukīni!

Cukīni ir viens no tiem dārzeņiem, kuru var izmantot pilnībā. Gan cukīni sēklas un pat ziedus. Cukīni ir ļoti veselīgs dārzenis, kā arī garšīgs un satur daudz vitamīnu. Piemēram, ēdot cukīni tu iegūsi ne tikai kāliju, magniju un fosforu, bet arī K, B1 un B2 vitamīnus. Cukīni visbiežāk iesaka lietot diētu laikā, jo tas tiek uzskatīts par vienu no diētiskajiem dārzeņiem. 100 gramu cukīni satur tikai 20 kalorijas. Cukīni vari pagatavot ļoti dažādi – vari to gan apcept uz pannas kopā ar olu, gan sagriez gabaliņos un grillēt uz grilla kopā ar citiem dārzeņiem.

 

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s