Veselīga ēdienkarte vienai dienai.

Esi mēģinājusi diētas un uz tevi tās neatstāj nekādu pozitīvu iespaidu? Jā, tā tas visbiežāk notiek, jo uzsēsties uz diētas un censties sev iebarot salātu lapas vai citas lietas, kas tev negaršo ir visai pagrūti un reizēm pat neiespējami. Bet, kā saka, viss ir veselīgs tikai pareizajos daudzumos. Tieši tādēļ, ja tev kādreiz kārojas kāds kūkas gabals vai kas cits, tad nebēdā un nedari pāri sev. Tu vari atļauties apēst mazu gabaliņu kūkas un vēlāk nenožēlot, ka to izdarīji. Es uzskatu, ka lai vienmēr būtu formā nav jāgrauž burkāni un salātu lapas, tev vienkārši ir jāiemācās pēc iespējas biežāk gatavot ēdienu mājās un pievērst uzmanību tam, kā tu to dari un kādas sastāvdaļas tu izmanto. Bet šodien, es tev parādīšu kā tu mājas apstākļos vari pagatavot trīs maltītes – brokastis, pusdienas un vakariņas – un turklāt veselīgi un mazu kaloriju skaitu!

  • Brokastis – omlete no divām olām, kas pārkaisīta ar zema tauku satura sieru un dārzeņiem

Brokastis ir dienas svarīgākā ēdienreize un ir ļoti svarīgi brokastis neizlaist un paēst. Brokastis parasti iesaka ēst sātīgi – tā, lai būtu spēks un enerģija visai dienai. Tieši tādēļ omlete ir lielisks risinājums brokastīm. Ola ir bagāta ar dažādiem vitamīniem, piemēram, A, D, E un ar tādām uzturvielām kā magnijs, fosfors un kalcijs. Ja ļoti seko līdzi tam, ko ēd, tad omletei pa virsu izvēlies kaisīt sieru, kam ir zems tauku saturs. Klāt omletei vari izvēlēties arī dārzeņus, piemēram, papriku, tomātus un ziedkāpostus. Vari tos klāt ēst svaigā veidā vai arī sautēt.

  • Pusdienas – cēzara salāti ar grilētu vistu un citrona mērci

Cēzara salāti ir ne tikai veselīgi un garšīgi, bet arī ļoti vitamīniem bagāti. Tajos ir ne tikai gaļa – vista, kas nepieciešama katram organismam, bet arī dārzeņi un grauzdiņi. Lai visus salātus kopumā atsvaidzinātu klāt ir nevis krējums vai majonēze, bet gan citronu mērcīte, kas izcels katras šo salātu sastāvdaļas elementu. Taisot grauzdiņus, vari baltmaizes vietā izvēlēties pilngraudu maizi. Tādā veidā piedosi salātiem pavisam citu garšu un arī pilngraudu maize būs daudz veselīgāka un saturēs mazāk kaloriju.

  • Vakariņas – pildītas cukini laiviņas ar vistas fileju, tomātiem, sieru, dillēm, pipariem un čili

Šis būs kaut kas pavisam jauns tavā ēdienkartē. Iespējams, ka tu agrāk nebūtu iedomājusies, ka savienojot visas šīs sastāvdaļas, var iegūt ļoti interesantu, diētisku un pats galvenais garšīgu ēdienu. Visas šīs sastāvdaļas ir sakombinētas tā, lai kopumā izveidotu neaizmirstamu garšas buķeti, kas patiks ikvienām garšas kārpiņām. Šim ēdienam pievieno arī nedaudz čili pipara – tas piešķirs šim ēdienam nedaudz asuma un turklāt čili ir arī lielisks tauku dedzinātājs. Pēc garas un saspringtas dienas, šis ēdiens būs ļoti piemērots, jo pēc tā tu jutīsies ne tikai tā, ka tikko būtu garšīgi un veselīgi paēdusi, bet arī šis ēdiens būs ļoti sātīgs un tik drīz tev ēst nemaz negribēsies!

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s