Augļi, kas satur mazāk par 100 kalorijām.

Lai izskatītos un arī justos labi ir ne tikai jāiekļauj savā ikdienā fiziskās aktivitātes, bet arī jāēd pēc iespējas veselīgāk un sabalansētāk. Daudzi uzskata, ka viss ir veselīgs tikai kādos daudzumos. Tam es piekrītu, jo mūsu organismam ir nepieciešama pēc iespējas daudzveidīgāka pārtika un tādēļ, ka tu apēdīsi kaut ko nelielā daudzumā – nesatraucies. Ja tavs organisms prasa kaut ko, ko tu savā ikdienas ēdienkartē neizmanto, nesatraucies un izvēlies to, jo tavs organisms tev priekšā saka, ko tam vajag. Bet šodien gan iepazīstināšu tevi ar superveselīgiem un garšigiem augļiem, kas satur mazāk par 100 kalorijām!

  • Vidējs ābols (80 kalorijas)

Āboli jau kļuva ļoti iecienīti pāris gadsimtus atpakaļ, kad radās Ādams un Ieva. Arī mūsdienās ābols ir diezgan iecienīts. Tas aizsargā no sirds slimībām un vairo skaistumu. Uztura speciālisti iesaka dienā apēst vienu ābolu, jo pārāk liela ābolu izmantošana uzturā var radīt sāpes vēderā un kuņģa traucējumus.

  • Vidējs apelsīns (65 kalorijas)

Apelsīnus var iedalīt divās grupās – saldajos un rūgtajos. Apelsīnu šķirņu patiešām ir daudz un tās savā starpā atšķiras. Saldie apelsīni ir lielisks C vitamīna avots. Apelsīni arī palīdz izvadīt vielmaiņas produktus un toksīnus, kā arī stiprina imunitāti un stimulē pretvielu veidošanos.

  • Kivi (45 kalorijas)

Kivi ir vēl lielāks C vitamīna avots nekā apelsīni, tieši tādēļ tam arī tāda nedaudz skāba garša. Kivi ir labs šķiedrvielu avots, kas palīdz samazinās holesterīna līmeni asinīs. Šķiedrvielas palīdz izvadīt kaitīgās vielas un tādā veidā notiek organisma attīrīšanās process.

  • Vidējs banāns (90 kalorijas)

Banāns no visiem zināmajiem augļiem satur visvairāk ogļhidrātu. Banānu sastāvā ir B6 vitamīns, kas palīdz novērst nervozitāti un uzlabo miegu. Kaut arī banāns pēc būtības ir sātīgs un barojošs, tas nekad neizraisa liekā svara problēmas.

  • Vidējs bumbieris (100 kalorijas)

Bumbieri satur daudz vērtīgu vitamīnu, piemēram, A, B, C, E. Tie attīra organismu no kaitīgām vielām un sārņiem, un tos uzturā iesaka lietot stresa un noguruma nomocītiem cilvēkiem. Bumbieri kulinārijā ir lieliska piedeva ceptas un žāvētas gaļas ēdieniem, zivīm.

Madara

2 thoughts on “Augļi, kas satur mazāk par 100 kalorijām.

  1. Āboli vispār ir tāds kā brīnumu auglis. Tik daudz un dažādu iespēju. Pats par sevi garšīgs un veselīgs. Plus tik daudz un dažādu recepšu, kur to izmantot, sākot ar kūkām un beidzot ar augstas kvalitātes vīniem.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s