Rabarberi.

Dažas dienas atpakaļ, ciemojoties pie vecvecākiem, iemācījos pagatavot patiešām garšīgu rabarberu plātsmaizi. Tā sanāca patiešām ļoti garda. Tieši tagad ir īstais rabarberu laiks, precīzāk sakot, līdz Jāņiem, tādēļ arī tu, ja tev ir iespēja, vari rabarberu pagatavato dažnedažādos veidos. Rabarberu plātsmaize bija tikai kā piemērs, tu vari pagatavot pat salātus un kokteili.

blog-image-rhubarb-largeRabarberi ir ļoti veselīgi un tiem piemīt patiešām daudz labu īpašību. Pirmām kārtām jau rabarbers pats par sevi ir diezgan paskābs, līdz ar to šajā skābumā nav nekāda cukura un tas ir saglabājis savas labās īpašības. Rabarberi stimulē vielmaiņu un aknu darbību, kā arī tiem piemīt kunģa sekrēciju veicinoša, asinsradoša un mīkstinoša iedarbība. Kaut arī rabarberi satur daudz vitamīnu un minerālvielu, piemēram, B un C grupas vitamīnus, magniju, dzelzi un šķiedrvielas, nav ieteicams pārspīlēt ar rabarberu pārāk lielu lietošanu. Jo kā saka ir teiciens – kas par daudz, tas par skādi!

 

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s