Ķirbju sēklas.

Manuprāt, ir ļoti viegli krist kārdinājumā it īpaši tad, ja ievēro kādu diētu vai arī vienkārši centies pieturēties pie veselīga dzīvesveida. Lai nekristu kārdinājumā viselementārākais veids ir turēt sev blakus veselīgus produktus, piemēram, svaigus vai žāvētus augļus, riekstus, galetes vai ko citu. Šodien es tevi iepazīstināšu ar superproduktu, ar kuru tu varēsi mieloties laikā, kad tev gribēsies ko ēdamu, jo tieši ķirbju sēklas ne tikai radīs tev sāta sajūtu, bet arī nodrošinās ar visu organismam nepieciešamo!

pumpkinseedsPirmkārt, ķirbju sēklas satur daudz triptofāna aminoskābes, kas vēlāk pārstrādājas serotonīnā un veicina labu miegu. Tāpat arī ķirbju sēklas satur daudz magnija, kas ir vērtīgs sirdij. Ķirbju sēklas ir arī lielisks dzelzs avots, kas labvēlīgi iedarbojas uz asinīm un organismu uzlādē ar enerģiju. Ja tev ir augsts holesterīna līmenis, tad ēdot ķirbja sēklas par to vari neuztraukties – ķirbja sēklas to samazinās. Vislabāk izvēlies jau lobītas ķirbja sēklas pa taisno no ķirbja vai veikala plaukta, ieteiktu neizvēlēties nelobītas ķirbja sēklas, jo tās bieži satur sāli un citas piedevas, kas tev galīgi nav vajadzīgas!

 

 

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s