Ola – veselīga izvēle brokastīm.

Droši vien, ka tev arī ir kāds pārtikas produkts, kuram tu ej ar līkumu. Arī man tāds ir – ola. Lieldienās nekad neapēdu nevienu olu, jo vienkārši tās man negaršo. Ne vārītas, ne ceptas man tās vēl joprojām nav iegaršojušās. Manām garšas kārpiņām tās ir tīkamas tikai kādā konditorejas izstrādājumā vai kur citur. Vienmēr mēģinu sevi piespiest pamēģināt pagaršot olu – varbūt šoreiz būs tā reize, kad tā iegaršosies. Laikam sevi tik ļoti piespiežu ēst olu, jo esmu pārliecinājusies, ka tas ir viens no veselīgākajiem un mūsu organismam visnepieciešamākajiem ēdieniem.

eggsIespējams zini, ka olas var pagatavot dažādos veidos – tā cepjot un vārot. Tā kā pamatā olas sastāv no olbaltumvielām, tad tās termiski apstrādājot var izjaukt to struktūru. Protams, ka organismam visveselīgākā ir vārīta ola, jo, pirmkārt, tā nesatur tik daudz  taukvielu, kā cepta ola. Vārīta ola satur nieka 75 kalorijas, kas nodrošinās tavu organismu ar enerģiju visai dienai. Ja nu tomēr esi izlēmusi olas cept, tad centies vismaz izmantot olīveļļu, kas ir visveselīgākā no visām pārējām eļļām. Pavisam neseni pētījumi pierāda, ka iekļaujot vārītas olas savās brokastīs, dienā uzņemto kaloriju skaits var samazināties līdz pat 400 kalorijām. Tas nozīmē, ka tas var būt efektīgs līdzeklis cīņā ar liekajiem kilogramiem! Varbūt ir vērts izmēģināt?

Madara

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s